Regeneracja turbosprężarki z 1.9 ALH na Śląsku

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Maxtorek
    Classic
    • 2010
    • 2

    Regeneracja turbosprężarki z 1.9 ALH na Śląsku

    Po dłuuugim czasie oczekiwania,(zamawiałem chyba jako pierwszy na forum, pod koniec lutego)po wielokrotnych zmianach w zamówieniu, po wielu jazdach próbnych róznymi wersjami,po licznych wizytach w salonie i kilkudziesięciu minutach czasu
    spędzonych na rozmowach z dilerem, po licznych negocjacjach ceny, wreszcie po wielu moich nerwach z tym wszystkim związanych, w końcu trafiła w moje ręce.
    A więc proszę Państwa oto i ona, moja nowiutka, bielutka OIII


    MODEL: Octavia 3 Elegance, 2013, Liftback
    KOLOR: Biel Candy
    SILNIK: 1.4 TSI CHPA - Seria
    UKŁAD DOLOTOWY: Seria
    UKŁAD WYDECHOWY: Seria
    ELEKTRONIKA: Seria
    UKŁAD NAPĘDOWY: Seria
    ZAWIESZENIE: Seria
    UKŁAD HAMULCOWY: Seria
    BODY-KIT: - Seria
    ŚRODEK: czarny
    CAR-AUDIO: seryjne radio BOLERO+seryjne 8 głośników
    MOC: 140 KM
    Status: odebrana 06.06.13

    Dodatki:

    -Light Assistant z czujnikiem deszczu
    -Przednie reflektory przeciwmgłowe "Black"
    -Reflektory bi-ksenonowe + AFS z LED z funkcja dynamicznego oswietlania zakretów wraz ze spryskiwaczami
    -Tylne swiatła w technologii LED
    -Alarm z funkcja monitorowania wnetrza
    -Oswietlenie przestrzeni wokół nóg
    -Wycieraczka tylnej szyby AERO
    -Elektrycznie sterowane panoramiczne okno dachowe
    -Pakiet Chrom
    -Zapasowe koło stalowe dojazdowe
    -Maxi Dot z kolorowym wyswietlaczem
    -Pakiet simply clever
    -Zestaw siatek mocujacych
    -Chromowane listwy progowe
    -Chlapacze
    Do tego w prezencie od dilera:
    -Dywaniki gumowe
    -Gaśnica
    -Apteczka
    -Trójkąt
    -Reklamówka gadżetów skody



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us




    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us
  • HAL-9000
    Classic
    • 2009
    • 9

    #2
    Regeneracja turbosprężarki z 1.9 ALH na Śląsku

    Poszukiwany sprawdzony zakład, który zdemontuje turbawkę, wyczyści co trzeba a potem zamontuje zregenerowaną w rozsądnych pieniądzach.
    Szczytem marzeń będzie usługa regeneracji i montażu/demontażu w tym samym miejscu.

    Możecie coś polecić w okolicach Górnego Śląska?

    HAL

    Komentarz

    • dragster
      Elegance
      • 2009
      • 895
      • Honda

      #3
      Tu masz daleko, ale w okolicach: http://www.sserwis.pl/start_pl.php?k...ia=kontakty_pl

      Napisz jeszcze na wątku ze spotkaniami: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...93&start=18240
      Silnik R18A2.
      http://www.dadrl.org.uk
      http://www.lightmare.org

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #4
        Turbine to mozna zrobic w turbo-tec w Jaworznie, kilka osob robilo i dziala w tym ja
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • HAL-9000
          Classic
          • 2009
          • 9

          #5
          Zamieszczone przez Maicroft
          Turbine to mozna zrobic w turbo-tec w Jaworznie, kilka osob robilo i dziala w tym ja
          A ile kilometrów naśmigane masz od regeneracji?
          Z tego co pamiętam, turbo-tec regeneruje, ale demontażem i montażem nie zajmie się.

          Komentarz

          • Maicroft
            Moderator
            S_OCP MemberModeratorr
            • 2004
            • 25757
            • Audi

            #6
            Nie zajmuje sie, trzeba samemu sciagnac i zalozyc.

            Ja robilem chyba przy 115kkm, a teraz auto ma ze 160kkm pytaj Puchacza.
            Spritmonitor.de

            Komentarz

            • HAL-9000
              Classic
              • 2009
              • 9

              #7
              jarojaro1973 zapytał wczoraj, jak tam moje boje z turbawką - odpowiem na swoje pytanie na forum, bo może komuś się jeszcze przyda.
              Po rozpoznaniu sytuacji doszedłem do wniosku, że kompleksowa usługa jest mało realna. W przypadku firm z Mysłowic i Sosnowca, zawsze jeden zakład demontował/montował a inny dokonywał regeneracji. Do tego w kilku przypadkach czas oczekiwania sugerował, że naprawy nie są realizowane na miescu, dlatego postanowiłem znaleźć na miejscu - w moim przypadku w Gliwicach zakład, który zdemontuje turbo i prześle do wybranego przeze mnie zakładu regenerującego.

              I tak wybór padł na:
              Montaż i demontaż w zakładzie Pana J. Kyci, na Łuku 22 w Gliwicach
              Regeneracja: Emp Turbo , Pan Ernest Pietroński, Wrocław, Sołtysowicka 1

              Demontaż - bez niespodzianek, wysyłka, diagnoza - turbo było w dobrym stanie, wymagało regeneracji uszczelnień, pozostał ten sam układ wirujący, dostałem pięknie opisany na e-mail zastany stan techniczny, podjęte środki naprawy i turbo wróciło do zakładu montującego. Do kompletu Pan Ernest zaproponował komplet uszczelek, które się bardzo przydały przy montażu. Do turbiny dostałem gwarancję i raport z wyważania.

              Montaż jeśli idzie o turbo bez niespodzianek, choć zaskoczył trochę EGR. Prosiłem o jego wyczyszczenie, ale efekt był taki, że zaczęły się błędy "pomarańczowego czajniczka" Pomogło dopiero podpięcie się pod sterownik VAGiem i ograniczenie zakresu pracy EGR.
              Wracając do turbo, wstępnie miałem wrażenie, że mocno gwiżdże, prawdopodobnie osadzający się z czasem nagar wyciszył sprawę i wszystko gwizda miód malina cichutko. Odpukać, autko jeździ dziennie po 20 km i od czasu do czasu parę setek trasy, nie sprawiając żadnych problemów. Olej nadal tylko i wyłącznie syntetyk 5W40, konsumpcji nie zauważam. Nie podam dokładnie zrobionych od regeneracji kilometrów, ale kilka tysięcy doszło i jestem bardzo zadowolony z usługi regeneracji.
              Na ucho i nogę, turbo działa prawidłowo i cicho, jak w drugiej dwuletniej Octavce, którą jeżdżę na co dzień.

              Na pewno nie warto się zbytnio spieszyć, dać czas mechanikom po jednej i drugiej stronie, bo pośpiech może odbić się czkawką.

              Jacek

              Komentarz

              Pracuję...